Planowanie i realizacja procesu edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

  • ADHD
  • Afazja
  • Ataksja rdzeniowo – móżdżkowa
  • Choroba przewlekła
  • Depresja
  • Dysleksja
  • Mutyzm wybiórczy
  • Niedostosowanie społeczne / zagrożenie niedostosowaniem społecznym
  • Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
  • Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
  • Niepełnosprawność ruchowa
  • Niepełnosprawność sprzężona
  • Spektrum zaburzeń autystycznych (autyzm, zespół Aspergera)
  • Szczególne uzdolnienia
  • Uszkodzenie słuchu
  • Uszkodzenie wzroku
  • Zaburzenia obsesyjno – kompulsywne
  • Zaburzenia opozycyjno – buntownicze
  • Zaburzenia lękowe
  • Zaburzenia zachowania